niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 1 ~ Pacjentka / Numer telefonu


*Violetta*
Stoję na przystanku oczekując na autobus. Niestety moje auto jest w warsztacie samochodowym dlatego dziś jestem skazana na komunikację miejscką. Jutro pierwszy dzień w moim nowym. Strasznie się cieszę jak i denerwuję. Przychodzi dzisiaj dziewczyna na dzień próbny. Mam nadzieję że będzie mi się z nią dobrze pracowało o ile sprawdzi się w swojej roli.
*Leon*
Niedługo urodziny Fran hmm... Nie mam pojęcia co jej kupić. Wszystko już ma...raczej.
-Panie Leonie pacjentka do pana- Rzekła pielęgniarka wchodząc do gabinetu.
-Dobrze. Niech wejdzie.
-Dzień dobry. - przywitała się.
-Dzień dobry. - usmiechnąłem się serdecznie. Po uzupełnieniu danych.
Po dłuższej chwili okazało sie, że pacjentka jest w ciąży.
Wykonałem jej podstawowe badania.
-I co z dzieckiem?
-Wszystko dobrze. Rozwija się prawidłowo.
-Dziękuje.
-Nic nie zrobiłem. - kobieta uśmiechnela się
-Po prostu dziękuje.
-Następna wizyta 23.05
-Dobrze. Do widzenia.
-Do widzenia. - kobieta wyszła.
Dlaczego ja nie mam kobiety z którą mógłbym mieć dziecko!? Najwyższa pora Leon!
-Proszę pana jeszcze jedna pacjetka do pana. - Rzekła.
-No dobrze ale to już ostatnia wizyta w tym dniu.  Do sali weszła szatynka w średnim wzroście i szczupłej figurze
-Dzień dobry, to moja pierwsza wizyta u pana.
-Dzień dobry proszę usiąść, uzupełnimy Pani dane osobowe.
-Dobrze...Violetta Castillo. - podała swoje nazwisko.
-Mm.... Violetta piękne imię. Przepraszam nie powinienem był.
-Nic nie szkodzi, spotykam wielu lekarzy którzy się mi nieustannie podlizują. 
-Że co?  Ja się nie podlizuje! - w tym momencie wstałem z krzesła i zacząłem chodzić w kółko po sali.
-Co pan robi?
-Często tak robię gdy się denerwuje. - dziewczyna wstała z swojego siedzenia. Chciała do mnie podejść i coś powiedzieć ale nie poszło to po naszej myśli. Potknęła się przez co wpadła w moje... ramiona.
Wpadła w moje ramiona. Trzymałem ją. Patrzyłem jej w oczy. W piękne jak czekolada oczy. Jej piękny uśmiech.
Po chwili odepchnąłem ją
-Przepraszam ale nie mogę - Rzekłem.
-Dobrze jeśli mnie nie chcesz, rozumiem.
-Ale proszę daj mi swój numer telefonu.
*Violetta*
Ten lekarz... Leon mnie naprawdę uwiodł jestem ciekawa czy do mnie zadzwoni. Przyznaję że spodobał mi się od kąt pierwszy raz go zobaczyłam.
Mam cichą nadzieję że zadzwoni chciałabym się z nim gdzieś spotkać.
***
Jej... Taki krótki. Szczerze to dla mnie wyszedł tak... dziwnie xD
Leoś ginekolog...xd.
Dziękujemy za komentarze, wyświetlenia i obserwatora. *-*
Taki mały szantażyk na początek ;*
Musi być 5 komentarzy = next

6 komentarzy:

  1. Ej! Bez szantażu!
    Ja chcę już więcej! ;(
    A muszę czekać ;(
    A jak Cię tak łaaaadnieeee poproszę to dodasz szybciej? <3
    No proszę *-*
    Leonetta :D
    I teksty Violi ^-^
    Czekam na nexta niecierpliwie <3
    Całuję mooocnoooo ;***
    ~~Kate

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola i Gaja robią santazyk o,o xd
    Taki fajny ten rozdział ^ ^
    Leóś ginekolog o,o <3
    Słiiit xd I co by tu jeszze...?
    A! xd. To, że składam pozew sądowy... Takie dwie wredne dzoewczyny nie chcą oddać mi talentu! FOCH! ;*
    I to tyle ;P. Już odpowiadam córko... xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Żuliu moja i kochana olusiu bez szantażu proszę *.*
    Nie ładnie
    NIe wyjeżdzaj Żuliu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawisz mnie samom :///
    Co do rozdziału Pięki boski cudny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next będzie już 5 kom
    Żulio moja nie opuszczaj mnie potrzebuję cię
    Czekam na next niech będzie dłuższy
    Całuski ~Ines :** albo PaUo :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Miód malina :3
    Leoś ginekolog :3
    Ty ... ty mała ty.... szantażystko ty! xDD
    Szantażujesz...żujesz nas? xp
    Czekam na next'a i życzę weny!
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń